InviteDesk genomineerd voor Deloitte's 2024 Technology Fast 50

Antwerpen, 30/09/2024 – InviteDesk is genomineerd voor Deloitte’s 2024 Technology Fast 50-competitie voor technologiebedrijven met hoofdkantoor en oprichting in België. De Fast 50-prijs wordt uitgereikt aan het snelst groeiende technologiebedrijf van het land, gebaseerd op het percentage omzetgroei van de afgelopen vier jaar. De winnende bedrijven worden bekendgemaakt tijdens de Awardceremonie op 24 oktober 2024.

Nomination for Deloitte's technology Fast 50

InviteDesk werd in 2018 opgericht door Jan Heiremans, Mark Van der kinderen en Matthias Goossens, gebaseerd op hun ervaring in het gebruik van evenementen om bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

InviteDesk is een toonaangevend eventmarketingplatform dat bedrijven in staat stelt om hun rendement op investering (ROI) van evenementen te maximaliseren door ervoor te zorgen dat de juiste mensen – klanten, prospecten en belangrijke stakeholders – aanwezig zijn. “Met ons gebruiksvriendelijke platform stroomlijnen we de samenwerking tussen marketing- en verkoopteams, zorgen we voor efficiënte communicatie en vergroten we het succes van evenementen,” zegt Jan Heiremans.

Recente groei en Fast 50 nominatie

In het afgelopen jaar heeft InviteDesk een viervoudige groei gerealiseerd door organische expansie en acquisitie, waardoor het zijn aanwezigheid in 15 landen en verschillende sectoren heeft gevestigd. “We zijn vereerd om genomineerd te zijn voor de Deloitte Fast 50, een erkenning die onze voortdurende groei, innovatie en impact in de eventmarketingindustrie bevestigt,” deelt Mark Van der kinderen.

“Onze groei wordt niet alleen gedreven door nieuwe klanten, maar ook door de loyaliteit van onze bestaande klanten, die bij ons blijven en hun samenwerking verdiepen door onze evoluerende oplossingen, zoals blijkt uit onze uitzonderlijke Net Promoter Score van 94,” zegt Matthias.

“Onze prestaties vormen een sterke basis voor de toekomstige groei van InviteDesk.” Zegt medeoprichter Jan Heiremans: “Onze strategie richt zich op het versterken van onze organische groei, terwijl we ook strategische acquisities nastreven, zodat we internationaal kunnen uitbreiden en innovatieve oplossingen kunnen leveren die onze klanten helpen hun eventmarketingdoelen te bereiken.”

Over Deloitte’s 2024 Technology Fast 50

De Technology Fast 50-competitie is een jaarlijkse selectie van de 50 snelst groeiende en innovatieve technologiebedrijven met hoofdkantoor en oprichting in België. Publieke of particuliere bedrijven die een technologie gerelateerd product of dienst ontwikkelen en de afgelopen vier jaar een substantiële omzetgroei hebben ervaren, kunnen deelnemen aan de competitie voor een kans om genomineerd te worden als een van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in België.

Bedrijven die minder dan vier jaar actief zijn in de technologiesector, kunnen deelnemen in de speciale categorie Rising Star van de competitie. Deze bedrijven worden door een onafhankelijke jury beoordeeld op hun omzetpotentieel en schaalbaarheid.

Deelname aan de Technology Fast 50-competitie kan bedrijven helpen hun onderneming te ontwikkelen door hun zichtbaarheid te vergroten en hen toegang te geven tot het unieke netwerk van de Fast 50, bestaande uit zeer succesvolle executives.

Over InviteDesk

InviteDesk is in april 2018 opgericht in Willebroek. Het ontwikkelt de gelijknamige software waarmee marketeers en verkopers kunnen samenwerken in het uitnodigingsproces voor evenementen. Het maakt het hen gemakkelijker om de meest waardevolle klanten en prospecten op beurzen, conferenties, seminars, webinars, vip- of andere evenementen te krijgen. Zo halen bedrijven het hoogste rendement uit hun event marketing. Meer info op www.invitedesk.com

Andere blogs